O gură de altceva. Cu promisiunea aceasta s-a lansat Bârlog anul trecut, un disruption binevenit pe piața berii din România. Iar promisiunea vine din experiența de seamă a unui grup de berari pasionați, uniți de obsesia lor pentru craft. Dar să o luăm cu începutul. Povestea Bârlog a pornit la Cluj, în fosta fabrică Ursus, unde o echipă de rebeli determinați a spus NU etichetelor și a vrut să creeze un drum la mijloc între industrial și craft. Și-au luat drept motto de urmat maxima antică “Fie găsim un drum, fie construim unul” și uite așa a apărut Bârlog.

Pe scurt, Bârlog e un vis frumos pe care o mână de oameni au reușit să-l transforme în realitate în timp record. Am avut probabil unul dintre cei mai aglomerați ani din cariera noastră, fix în timp ce întreagă lume se confrunta cu pandemia. Pe de-o parte, asta a venit cu câteva momente de emoții, în principal în legătură cu materialele venite din extern și cu o nevoie mult mai mare de siguranță în fabrică, povestesc  Dan Toader, Head of Craft, și Bogdan Turcanu, Commercial Manager

Bârlog constituie o intersecție de construcții simultane: construcția unei fabrici de bere, a unui brand de la zero și transformarea „Fabricii de bere Ursus” și a Clubului Euphoria în Pub Bârlog, în timp ce s-a format un ecosistem de parteneri locali, păstrând 80% din investiție în comunitate. 

/www.iqads.ro/

 

 

Lasă un răspuns